新聞主播方東昇憑住《 世界零距離 II》中的爛gag金句,令到佢成功得到網民追捧,但除咗呢啲金句之外,《 世界零距離 》咁受大家歡迎都因為昇爺去到每個地方,都會親身上陣將該地方的特色呈現俾觀眾,上個星期起《 世界零距離 III》亦開始在翡翠台播放,大家一路追睇時,不如一齊重溫下之前「昇爺」特別嘅主持技巧!

01. 瓦努阿圖版 逃學威龍

來到瓦努阿圖的一間學校,昇爺方東昇穿上校服扮中學生、混入課室裡面,仲話俾大家聽「這裡的學生不聽話的話,就會俾老師罰執垃圾」

02. 同牙買加飛人較量,昇爺竟然讓賽?

去到盛產頂級短跑選手的國家-牙買加,昇爺就搵咗保特的師弟一決高下,佢決定要「加碼」、喺飛人後面起步!點解要「讓賽」?因為方東昇希望觀眾能夠感受短跑選手的爆發力同速度,所以戴咗 GoPro 喺頭上,等大家可以用第一身的角度睇到「飛人」究竟有幾快!結果係點,不用多講大家都知道飛人遠遠拋離昇爺;不過跑完之後,昇爺就好風趣咁話「這就是名副其實的,輸在起跑綫上」

03. 香港超市買標榜「藍山咖啡」,俾藍山農民鑑證!

牙買加較多人認識的就是藍山咖啡,方東昇在出發之前,特登去咗香港超市買了 2 包標榜來自「藍山」的咖啡,讓當地農民驗證一下!不過農民就話有一包係真,另一包係假嘅!(大家以後去超市買藍山咖啡要小心啲喇!)

04. 同籃球強國小朋友打波 跌咪打到仆咗落地

去到歐洲籃球強國,昇爺就同一位小朋友 1打1 鬥波,「失禮」場面不斷出現;首先係無線咪跌咗落地,執返支咪後再嚟過!第二次再防守小朋友的時候又跌,不過今次跌嘅,唔係支咪,而係方東昇本人成個撻咗落地!事後昇爺再補充:學校方面為免凸顯他們在身高和技術的距離,已經安排了一個相對較弱跟他對打。

05. 攤係死海上面睇報紙

去到約旦最出名的景點「死海」,昇爺方東昇示範俾大家睇原來好多人同佢一樣:一邊攤喺水上面,一邊睇報紙,然後仲話俾大家聽千祈唔好以為佢好舒服,其實佢係為大家準備緊一份約旦版的「報章摘要」!

06. 直布羅陀有幾細?坐車環島計時

直布羅陀很小,但到底有幾細?昇爺決定用行動示範俾大家睇,計算一下開車環島到底要多久!攝製隊的車由早上10點鐘出發,直布羅陀的山多路窄,車速限制往往是時速二、三十公里,最快都只是時速50公里!最後,他們用了只是20分鐘就已經環島一周!

07. 示範不丹國技-射箭

不丹傳統的箭靶,距離大約是145米,比奧運的箭靶距離選手的70米仲要遠一倍!昇爺就即席示範去射20米的箭靶,不過一支都唔中目標,仲講笑:「成日話唔識射箭嘅就唔係不丹人,呢一日我就用行動證明,我真係唔係一個不丹人!」

08. 同蒙古人 摔跤

不算是運動型的昇爺,去到每個國家幾乎都會親身參與該國的國技,往往都出現好多「蝦碌」畫面;譬如到歐洲籃球強國「立陶宛」同小朋友打波打到仆低、「快國王國」不丹射箭「射唔出」、同牙買加「飛人」鬥快,但仲要讓賽;去到出咗名個個「打得」嘅蒙古國,摔跤學校邀請咗全場最年輕、只有15歲少年「奀仔」同昇爺切磋;賽前兩位記者都叫昇爺唔好蝦小朋友,昇爺最後都有兌現佢嘅承諾--俾對方成個撻咗喺地下!

09. 出動山寨版「企鵝車」

外國媒體拍攝企鵝車,一般都會出動企鵝車,昇爺就預備咗一㗎「A貨」自製企鵝車,由手機控制的遙控車上面綁著一隻企鵝公仔,再用手機控制遙控車、慢慢駛向企鵝堆。不過,企鵝似乎識穿咗昇爺的技倆,愈走愈遠。

10. 欖球大國 昇爺被斐濟隊友捧上天

提到斐濟,大家一定諗起欖球!欖球是斐濟的國技,他們曾多次在香港國際7人欖球賽奪得冠。昇爺就親手上陣示範接界外球,不過佢話呢個技術需要經過專人訓練,但始終佢不是「專人」,所以拍攝期間有很多接不到欖球、失平衡跌落地的畫面!(之後更因為受傷,要去醫院檢查)

11.  斐濟水測試 本地人能否分辨斐濟水同香港礦泉水?

除咗欖球,大家第2樣想起斐濟的,應該就是斐濟水。飲咗一啖斐濟水,昇爺對住鏡頭講:「冰凍之後的斐濟水清新可口,室溫下更感天然味道,每一滴都係綠色。」(以上是斐濟水的廣告對白) 究竟斐濟水係咪真係咁出色?昇爺決定做個小測試,佢於香港出發前率先買了一瓶礦泉水,然後再買一支「斐濟水」,再俾當地居民分辨邊一杯先係「真.斐濟水」?