《超能使者》進入白熱化的階段,下週結局週,但劇情每集都有反轉,引起觀眾競猜到底誰是最後BOSS,下列總結9個BOSS嫌疑人。

全城競猜Final Boss 九大嫌疑人逐個捉 最有可疑係呢一位?

你又覺得係邊個呢?

1.歐瑞偉 壞事做盡

作為明面上的大奸角,賀生(歐瑞偉飾)和他的兒子Dickson(陳國峰飾)壞事做盡,歐瑞偉在《城寨英雄》中亦做過Final Boss,因此亦有網民估今次大家最終要一齊對付的Final Boss,會再次係佢!

超能使者 final 超能使者 二人互飆演技!
歐瑞偉會唔會再做Final Boss?(圖片來源:TVB《超能使者》截圖)

2.張國強 外忠內奸

根據維基劇透指張國強飾演的袁叔其實係Final Boss,擁有的超能力係控制磁性(磁力王?),不過維基資料可以任改,所以可信度有待驗證,有網民力撐張國強好有做反派的特質,加上袁叔表面善良,實際奸到出汁,才會有反差感,但亦有網民指佢套套劇都做反派就冇晒驚喜!

超能使者 final 超能使者 子善爆袁叔係猛人,仲叫大家留意佢個紋身。
林子善曾經爆張國強飾演的袁叔其實係猛人,唔通有咩玄機?(圖片來源:TVB《超能使者》截圖)

3.沈震軒 有強勁超能力

有網民認為沈震軒最可疑,認為正常人冇理由遇到一宗死亡交通意外後會直接走人,好唔合常理!而且沈震軒亦曾透露自己將會有好強勁的超能力,因此大有做Final Boss的可能。

超能使者 final 超能使者 沈震軒之前一場爆喊戲演技備受讚賞。
沈震軒之前一場爆喊戲演技備受讚賞。(圖片來源:TVB《超能使者》截圖)

超能使者 final 超能使者 沈震軒的超能力有指係雙手能發出強大吸力,將物件吸到手中。
沈震軒的超能力有指係雙手能發出強大吸力,將物件吸到手中。(圖片來源:TVB《超能使者》截圖)

4.王君馨 其實係臥底?

王君馨表面上係社團大家姐,但似乎暗中收埋好多秘密,有網民就估佢其實係臥底,入社團目的係剷除歐瑞偉,亦有網民估佢為了做社團揸Fit人,將會有大陰謀,有成為Final Boss的潛質!

超能使者 final 超能使者 王君馨每次出場都好有氣勢!
王君馨每次出場都好有氣勢!(圖片來源:TVB《超能使者》劇照)

超能使者 final 超能使者 瑞琦與「超能使者」嘅「關係」,到底會點樣發展?
到底佢係臥底定Final Boss?(圖片來源:TVB《超能使者》劇照)

5.陳展鵬 精神分裂

現時劇中有好多線索都指向劉佩玥及飾演陳展鵬細佬的黃庭鋒等,都係陳展鵬的幻覺,網民猜測最後可能講陳展鵬患上了精神分裂,加上車禍後入院,在昏迷期間夢到所有事情,最後醒來時發現自己正身在精神病院,所以他才是最後的Big Boss。

超能使者 final 超能使者 阿鏈與高氏兄弟今晚將施展渾身解數為博富婆一笑。
有網民猜測所有劇情其實都係陳展鵬的幻覺。(圖片來源:TVB《超能使者》截圖)

超能使者 final 超能使者 黃庭鋒飾演陳展鵬弟弟
劉佩玥同黃庭鋒都係佢幻想出嚟?(圖片來源:TVB《超能使者》劇照)

6.劉佩玥 操控陳展鵬

導演講過劉佩玥係關鍵人物,亦有不少網民估她是Final Boss,亦有網民估她其實是陳展鵬的心魔,在派帽後已被陳展鵬殺死,亦有網民估她其實有Mind Control(心靈控制)的超能力,操控了陳展鵬去殺人,又操控了他有關家人的記憶,有網民仲留意到她有幾集髮色變成了紫色,所以目前Final Boss嫌疑最大係佢!

超能使者 final 超能使者 劉佩玥哭著向陳展鵬說離婚。
劉佩玥有幾集髮色變成了紫色。(圖片來源:TVB《超能使者》截圖)

超能使者 final 超能使者 淑敏喺於生命受威脅時仲離奇地展現魅惑眼神。
呢個眼神好有可疑!(圖片來源:TVB《超能使者》截圖)

7.馮素波 邪教教主

除了一眾主演外,連橫跨兩台演盡兩部重頭劇《超能使者》和《繩角》的甘草演員馮素波,都有網民估她才是Final Boss,認為她信教只係掩飾,其實是邪教的幕後真正教主!

超能使者 final 超能使者 馮素波之前仲整出過爆炸場面!
馮素波之前仲整出過爆炸場面!(圖片來源:TVB《超能使者》截圖)

超能使者 final 超能使者 馮素波咁好戲,戲份冇理由咁少!
馮素波咁好戲,戲份冇理由得咁少!(圖片來源:TVB《超能使者》劇照)

8.楊證樺賣慘博同情

楊證樺飾演的明仔老竇高佬,之前又有病又被黑幫追殺,不停賣慘情,冧到唐詩詠醫好佢,可能只係為反轉劇情舖墊,事實佢先係Final Boss?

超能使者 final 超能使者 楊證樺被指不停賣慘情。
楊證樺被指不停賣慘情。(圖片來源:TVB《超能使者》截圖)

9.明仔不停翻生

明仔(潘墨凌飾)在劇中死完又死不停翻生,亦好有可疑,如果佢真係Final Boss,劇情就真係好爆喇!

超能使者 final 超能使者 明仔呢個表情好有可疑!
明仔呢個表情好有可疑!(圖片來源:TVB《超能使者》截圖)

邊個先係真正Final Boss?

還有什麼演唱會消息?

無論是本地歌手還是外地歌手都即將在香港舉行演唱會,即睇:演唱會時間表及購票資訊,包括MIRROR演唱會門票兌換安排容祖兒鄭秀文張學友鄭中基溫拿羅志祥等。

除了演唱會,還有什麼消閒娛樂活動?

喜愛宅在家的話,觀看Netflix劇集BL劇最好不過。如果喜歡外出走走的你,也可到這些室內好去處室內遊樂場、溜冰場、自助烘焙店等盡玩室內活動。想要親親大自然,也可到離島走一走,即睇:離島行程攻略或是行山,這些行山好去處路線簡易,新手也適合。

撰文:東方新地圖片來源:TVB《超能使者》截圖及劇照資料或影片來源:原文刊於東方新地