「靚靚」袁詠儀近日現身內地網紅直播間,卻被發現入鏡時驚變「蛇精臉」,引發網民熱議,眾多網友紛紛留言笑爆「網紅加濾鏡是美女,美女加濾鏡就成外星人」、「就是張智霖也認不出來」、「這不是我認識的袁靚靚」等等,直指該網紅開美顏濾鏡開得太誇張!

撰文:東方新地|編輯:Zoe|圖片來源:微博@袁詠儀靚靚、微博@時詩evan、微博@扒圈有魚、東方新地照片庫|原文刊於《東方新地

袁詠儀 變標準網紅臉

袁詠儀(靚靚)日前孖內地網紅「時大漂亮」一齊拍攝帶貨直播,但當靚靚現身鏡頭前時,卻被發現驚變眼大大面尖尖的網紅「蛇精臉」,與她平日的樣貌判若兩人,側邊的網紅都嚇了一跳,立刻減少濾鏡,令靚靚的面貌變得較自然,但依然與靚靚平日的樣貌有很大分別,令「網紅濾鏡下的袁詠儀」迅速成為網民熱議的話題。

袁詠儀 直播截圖中,靚靚變成大眼瓜子臉的標準網紅樣。
直播截圖中,靚靚變成大眼瓜子臉的標準網紅樣。(圖片來源:微博@扒圈有魚)

袁詠儀 靚靚身邊的網紅「時大漂亮」反而差別不大。
靚靚身邊的網紅「時大漂亮」反而差別不大。(圖片來源:微博@扒圈有魚)

袁詠儀 發現濾鏡開得太勁,令靚靚變臉,「時大漂亮」立即減少濾鏡,令靚靚的面貌變得較自然。
發現濾鏡開得太勁,令靚靚變臉,「時大漂亮」立即減少濾鏡,令靚靚的面貌變得較自然。(圖片來源:微博@扒圈有魚)

網友:這不是我認識的袁靚靚

眾多網友看到直播後都紛紛留言笑爆「這也太誇張,五官全變形了」、「網紅加濾鏡是美女,美女加濾鏡就成外星人」、「就是張智霖也認不出來」、「這不是我認識的袁靚靚」等等,但網友都不約而同認為靚靚本身已經很好看,無需要用到美顏濾鏡。

袁詠儀 靚靚和老公張智霖都是出名的俊男美女。
靚靚和老公張智霖都是出名的俊男美女。(圖片來源:微博@袁詠儀靚靚)

靚靚袁詠儀孖網紅做直播 一秒變蛇精
袁詠儀是1990年香港小姐冠軍兼最上鏡小姐得主,向來以美貌自豪,因此為自己取花名靚靚。(圖片來源:東方新地照片庫)

靚靚袁詠儀孖網紅做直播 一秒變蛇精
雖然已踏入50歲,但靚靚平日都無懼素顏出鏡。(圖片來源:微博@袁詠儀靚靚)

靚靚袁詠儀孖網紅做直播 一秒變蛇精
同朋友聚會時都堅持唔化妝。(圖片來源:微博@袁詠儀靚靚)

此外今次同靚靚一齊做直播帶貨的網紅「時大漂亮」是模特兒出身的美妝主播,一向粉絲眾多,平日出席活動時的樣貌和直播時差別不大,因此今次被網友發現她直播時原來都用了超勁的美顏濾鏡,讓不少網友都大感震驚。

袁詠儀 「時大漂亮」平日出席活動時,樣貌和直播影片中的她差別不大。
「時大漂亮」平日出席活動時,樣貌和直播影片中的她差別不大。(圖片來源:微博@時詩evan)

袁詠儀 早前「時大漂亮」都邀請過Twins鍾欣潼阿嬌)和蔡卓妍阿Sa)做直播。
早前「時大漂亮」都邀請過Twins鍾欣潼(阿嬌)和蔡卓妍(阿Sa)做直播。(圖片來源:微博@時詩evan)

袁詠儀 而在直播中Twins並無好似靚靚一樣變臉得太誇張。
而在直播中Twins並無好似靚靚那樣變臉得太誇張。(圖片來源:微博@KS岩少)

還有什麼演唱會消息?

無論是本地歌手還是外地歌手都即將在香港舉行演唱會,即睇:演唱會時間表及購票資訊,包括MIRROR演唱會門票兌換安排容祖兒鄭秀文張學友鄭中基溫拿羅志祥等。

除了演唱會,還有什麼消閒娛樂活動?

喜愛宅在家的話,觀看Netflix劇集BL劇最好不過。如果喜歡外出走走的你,也可到這些室內好去處室內遊樂場、溜冰場、自助烘焙店等盡玩室內活動。想要親親大自然,也可到離島走一走,即睇:離島行程攻略或是行山,這些行山好去處路線簡易,新手也適合。

Tags :
圖片來源:微博@袁詠儀靚靚、微博@時詩evan、微博@扒圈有魚、東方新地照片庫