踏入 10月,香港還竟然下暴雨,紅黃黑雨齊襲,然後還有颱風,商場瘋狂派發的即棄塑膠遮套的場面再現,本地團體「綠領行動」持續呼籲市民關注即棄雨傘膠袋丟棄的情況,有商場作出回應並增添「雨傘除水機」,可惜,要改變浪費情況,似乎仍有漫漫長路⋯⋯

「綠領行動」在今年雨季發表調查,發現近70%港人會使用商場提供的雨傘膠袋,甚至有6%受訪者表示一天使用3個或以上!濫用的場面,垃圾桶也吃不消。雖然有80%受訪者覺得使用遮袋不環保,但只有42%受訪者會自備膠袋。其實派發即棄膠袋主要是商廈商場為了方便自己的做法,團體建議商戶應該「源頭減廢」,增設「雨傘除水機」、防滑或吸水墊,亦可以達到相同效果。

 

另外,臉書專頁 搞乜東東 早前開始記錄垃圾桶爆滿情況:

本來影影下相,見到個垃圾桶真係好誇張,忍唔住拍片~心諗:點解啲人掉膠遮套會冇感覺呢?見到周圍都係膠遮套嘅垃圾,唔會覺得有問題㗎咩?見到自己掉咗嘅膠遮套,喺垃圾桶邊飄到咁⋯⋯ 唔會塞番佢入垃圾桶?點解啲人可以咁冇公德心、冇責任心?點解……

落雨天☔你可以唔再攞遮套嗎?
如果可以??&??多謝你~