到台中玩不一定要攀山涉水翻阿里山日月潭,只需從機場搭車約半個鐘,即可抵達台中市區搵好嘢食!這裡有齊夜市商圈Café,但又唔似台北咁擠滿遊客,來覓食唔使人迫人。但台中市餐廳小店分散,點揀好?畢竟胃容量有限,唔想浪費quota,就必讀今次覓食攻略!以下 4 家 台中美食 店 ,全部在網上擁有高人氣,值得一試!

圖片來源:新傳媒資料庫

01)  1 小時賣光!矜貴法國蛋糕

一早起身要做的事唔係食早餐,而係尋找台中現時最紅的甜品!CJSJ 蛋糕店剛開業 2 個月,已擁有超高人氣,買件蛋糕都要大排長龍!由兩位曾於巴黎 5 星酒店任職的夫妻主廚親自炮製,招牌水果蛋糕靚到似藝術品。

CJSJ 蛋糕店

營業時間:周二至周五 11am到售完;周六、日 12noon到售完
地址:台中市西區向上路一段 79 巷 72 號
交通:從台中火車站乘的士 10 分鐘

02) 軟滑珍奶雪糕 配爆漿鯛魚燒!

台中是珍珠奶茶發源地,推介大家這間這間珍奶雪糕店!這店在FB有 2 萬幾個like,去到果然人頭湧湧!雪糕口味超多,有抹茶、芒果、木瓜奶等,但每日只供應 2 款口味。

金帛霜淇淋專賣店

營業時間:1pm-9:30pm
地址:台中市北區三民路三段 201 巷 14 號
交通:從台中火車站乘的士 10 分鐘

03) 甘甜仙草抹茶刨冰 | 潮版日系涼粉

仙草即涼粉,有咩特別?這間仙草專賣店的涼粉,像圖中這份仙草甜品,配有涼茶味刨冰清熱下火,而且味道甘香唔覺苦,更配有大量甜紅豆、抹茶雪糕和小碟凍芋圓,店舖走無印風,好好坐!

神仙草專賣店

營業時間:1pm-9pm
地址:台中市北區健行路 690 號
交通:從台中火車站乘的士 15 分鐘

04) 古早味!蛋餅界女神

台中蛋餅一街都係,但這家台式早餐店的蛋餅賣相特別靚,即叫即做,老闆娘更細心將蛋餅排成 S 形上碟,用 Hello Kitty 碟裝,好靚!店內有多達 148 款台式傳統美食,如手抓餅、鐵板麵、豬血湯等,但最出名都係蛋餅。另建議大家試薯泥沙律,薯仔內夾集住粟米蔬果,清新好吃。

嘉香早餐

營業時間:5:30am-2:30pm
地址:台中市大業路 143 號
交通:從台中火車站乘的士 20 分鐘


試過以上 台中美食 ,唔少得其他精彩行程!