騙徒手法層出不窮,沒想過旅途中返到入住的酒店都會中伏!近日聽過多宗 酒店騙案 ,都是在酒店check-in或out時被盜取信用卡資料,騙徒捉心理,在大家以為好安全的酒店落手,技巧專業,結果由銀行搵上門才知道慘被碌卡破財。今次搜集了兩個個案,大家要小心預防,唔好傻豬豬喇!

text: Venus@天才女行社 | photo:新傳媒資料室

個案01 | 防不勝防!扮前台職員套料!

不少酒店check-in時要用信用卡留押金,竟然成為騙徒呃人的謊言。有網友分享經歷,話自己在酒店櫃枱用信用卡順利check-in,上到房不久收到房內電話,有人自稱「櫃枱職員」,表示剛才留押金的程序出了問題,要求對方再次提供信用卡號碼及 CV code 以確認押金。其實是騙徒於酒店 check-in 高峰時以街線打入酒店房內電話呃人。由於是房內電話,真實感大增。而且騙徒專業,語氣似到十足十,結果事主信以為真,自動提供晒資料畀人任用。

破解01 | 酒店會用電話問資料?

一般情況下,酒店不會要你在電話中提供相關資料。如果有,都係酒店唔專業。所以,如果收到類似電話應該收線,再致電櫃枱詢問,最好直接落大堂問清楚。

破解02 | 信用卡check-in,冇可能補問資料!

如果check-in當下未能成功以信用卡留押金,根本不會成功拿到鎖匙上房。記者上次到澳門某酒店公幹都用了信用卡check-in,結果刷了兩次卡都未能成功,原來是磁帶太舊,搞咗一大輪,總之唔得唔會放行,最後要改用現金押金。

個案02 | 「Express Checkout」易被偷資料?

另外又有旅客分享,上月入住澳門Holiday-Inn 酒店期間,用了信用卡 「Express Checkout」 服務,之後懷疑資料外漏。所謂 「Express Checkout」,好多酒店匙卡都會夾住一張小表格,給你填寫全名、信用卡資料(不包括CV code),checkout 時,將表格連匙卡放入大堂的特定箱內,咁就走得,毋須於櫃枱排隊,若有特殊費用會直接扣數。網友指,翌日凌晨即收到信用卡短訊通知,指有筆$900美金可疑款項交易,由於相當不尋常,按程序已中止交易及凍結信用卡,好彩冇損失,係要換過張新卡麻煩少少。雖事件發生時間很近,但信用卡中心指調查不到是否因 「Express Checkout 」導致資料外漏。

破解 |懷疑被盜用信用卡該怎辦?

資料外漏有許多原因,如果在外地用了「 Express Checkout」 或任何信用卡交易,只好更為小心。好多人去外遊就「不理世事」關電話,其實最好用漫遊或 Wi-Fi 上網定時檢查信用卡用款情況是否相符,或留意有否收到信用卡中心電郵或短訊通知。如果發現可疑情況,應立即致電信用卡中心凍結信用卡。