既然辣着咗個火頭,我都唔介意順便講埋,我知!你哋班人嫁咗俾個行李櫃嘛!「我㗎!個行李櫃!點解會有人擺咗啲行李喺度?」港女A望住個行李櫃對住我講。

原文獲貪玩空少安德魯授權刊登於GOtrip,請勿隨意轉載。

自己冇位擺行李,港女:「公平咩?」

當然我好有禮貌咁同佢講:「小姐,唔好意思呀,因為對面位乘客有太多行李放咗喺度,前面行李櫃亦都有位置,小姐你不妨都可以將你嘅行李放喺前面個行李櫃。」

港女:A一臉不屑:「吓!咁公平咩?」公平?你同我講公平?

當你哋用你哋嘅行李打爆咗個行李櫃嘅時候,你對其他乘客公平咩?

當明明上機嘅行李只係7kg,但你攞上嚟嘅行李仲重過20kg,仲要望住我哋啲crew叫我哋攞嘅時候,公平咩?

當你坐1個位,但霸晒成格行李櫃,其他客只可以搵其他客嘅位放嘅時候,公平咩?

不如咁啦,我將個行李櫃刻上你個名,好唔好?於是我完美咁笑一笑之後,我就走開兼反咗下白眼。

個個乘客都想要私人 locker!

行咗幾步,麻煩港男又截停咗我。「點解我個行李櫃裝滿嘢呀?個行李櫃我架!」知啦,你又嫁咗俾個行李櫃嘛!見到你手攞住幾大袋戰利品嘅時候,我只可以講句:「先生,我幫你搵個位放!」然後報以微笑,但係原來你唔受。

「唔使啦!少少嘢都做唔到!」

嘩!依家我係咪殺咗你祖宗十八代?使唔使啤到我實一實呀?你都係冇自己1個私人locker啫,乜機票上寫明你有個私人locker咩?

解決方法:一係早啲上機,一係搭私人飛機啦

其實你咁有氣派,你應該搭私人飛機嘛!咁你咪可以嫁俾個 locker 囉!你哋咁鍾意嫁俾個 locker,點解唔一早上機,霸定你哋個終身伴侶 locker 呢?真係唔明你哋啲老公、男朋友、老婆、女朋友點忍你。唔知係咪咁啱咁橋,通常呢啲事,硬係係香港人。