情侶們拍拖多年,就會認為經過多年的相處,自己十分了解另一半。但其實要認清一個人真面目,就必定要一齊去一次旅行!與伴侶旅行朝見口晚見面,一個人的所有性格特質、生活習慣都會現哂形……

伴侶真面目
(圖片來源:unsplash@Farsai Chaikulngamdee)

唔一定要同居,一次長途旅行,都可以見到對方真面目

好多情侶都以為自己好了解另一半,但其實同居一刻先見真章,因為你會見識到佢所有生活習慣。
去廁所有冇瞄準?瞓覺會否批踭打人?邊個負責洗衫?煮飯呢?洗碗又點計?

若果大家想喺結婚前試下同居滋味,其實同伴侶去一個長途旅行,揹起個背包,租間可以煮食洗衫嘅民宿或者hostel,既慳錢,又可以體驗下兩個人一齊生活。

或者去盡少少……
可以去一年working holiday。

我同女朋友去咗澳洲整整一年,兩個人一齊生活,朝見口晚見面,就認清佢個真面目!由於生活上好多問題都要解決,除咗搵工之外,日常生活事事都要兩個人商量。

伴侶真面目
(圖片來源:unsplash@ijihao)

朝見晚見,矛盾盡現?

先講食飯,為咗慳錢,我同女朋友多數留喺share house食飯,起初同佢商量好每人煮一星期飯。我哋會一齊去超市買餸,留意住咩食材特價就買定做儲備。

女朋友是個食家,每日都想試新花款,今日食西餐,聽日想試日式,後日又身痕想煲湯,總之每日都要新款。喺澳洲嗰年,係我廚藝進步得最快嘅一年。

不過,雖然佢係食家,但唔係一個好廚師。輪到佢煮飯嗰個星期,當日我放工返到share house,未開門前幻想緊有個嬌妻,戴住圍裙,成枱都係美食。

點知一開門,只係見到一個煲喺度慢火煲緊,女朋友坐咗喺梳化玩電腦……

「煲湯?」我問。
「粥啊~」
「咩粥嚟?」
「菜粥,你成日食肉,啲便便好臭,食多啲菜就啱。」

伴侶真面目
(圖片來源:TBS《逃避雖可恥但有用》劇照)

聽落有啲道理,每日食肉真係要清清腸胃,正諗住讚女朋友有我心,點知打開個煲睇一睇,嘩!!!咁大煲嘅?!十個人食啊?

點知,女朋友話……
「我煲咗一星期份量啊!」
「……」

結果,我整個星期都食菜粥,但我腸胃真係變得好咗好多……

不過清潔方面,就由女朋友一手包辦晒,我只係負責晾衫。

除此之外,同女朋友一齊生活,佢會捉我每日洗面、迫我搽潤膚膏、灌我飲水……
不過,呢種生活有一個後遺症!當你同一個人相處耐咗,你就好難返轉頭。

一年過後,返到香港,變番自己一個人生活,返屋企時冇人衝出嚟攬住,一擘大眼又見唔到佢,你就會好想、好想快啲同佢一齊生活。

而當你有呢種感覺,就代表……呢個人可以一世。

伴侶真面目
(圖片來源:jtbc《先熱情地打掃吧》劇照)

撰文:藍橘子圖片來源:unsplash@Farsai Chaikulngamdee、TBS《逃避雖可恥但有用》劇照、jtbc《先熱情地打掃吧》劇照