講咗十年,終於同到一班死黨去旅行。

是咁的,我唔覺得太過慚愧,我好很肯定你哋一個二個都試過,想約一班三五知己人齊腳齊咁去旅行,係件難過老細叫你聽朝交report嘅事。曾經有一次,我錯過咗一個機會,我幾位好友提議去沙巴,只怪陰差陽錯,啱啱轉工請唔到假,於是佢哋都照去,只欠我一個……
轉眼間又過咗三、四年,再有人話都仲未真正人齊,短短哋去個曼谷都好。好好彩,今次一講,過兩日就confirm晒啲嘢,開開心心等出發。 識咗呢班朋友幾乎15年,從中學到而家都仲keep到大概一個月見一次。

今次旅途當中有點感慨。各朋友都逐漸成為中級管理層,即係老細無時無刻都旨意你跟嘢問你嘢要即刻覆嗰個層次,所以,明明排排下隊等食飯,佢哋都喺度覆公司e-mail。

以前我唔覺得旅行用Wi-Fi蛋好重要,依家終於明咗。呢種情況我知道只會由依家嘅「間中撳電話覆e-mail」變成將來「夜晚返到酒店唔係開麻將枱而係開電腦做嘢」嘅局面。

嗰一刻,我突然後悔三年前點解錯失咗一次一齊去旅行嘅機會。友誼同時間,同樣要珍惜。

同普通朋友去旅行,同最好嘅朋友去旅行,有啲似男朋友同老公嘅分別。普通朋友嘅話,去旅行時有咩摩擦爭拗,大不了疏遠,以後唔見咁多。而最好嘅朋友,就係無論有咩唔開心都好,都會同自己講唔好放喺心上,最多嬲一分鐘啦,嬲一陣好喇。過咗啖氣,如常嘻嘻哈哈。

明明前兩日先落機,我依家就已經有衝動想再去多次。一齊傻笑,低B都唔使就住就住。