原來短暫分離,反而仲會令感情昇華,正所謂一日不見如隔三秋。但熱戀緊嘅男女就好似冇咗全世界咁,總之冇咗對方喺身邊,就好似做乜都唔對路咁!

同朋友旅行 女友面前不可表現興奮?

之前讀中學同女朋友拍拖嗰陣,或者大家都係一齊咗冇幾耐,每日見面感覺都好新鮮、好甜蜜,好似見足 24 小時都唔夠咁。其間亦因為已經考完公開試,計劃好耐嘅畢業旅行亦即將準備出發,或者好多同學仔都經歷過,明白到第一次同一班老朋友唔再係困於學校、自修室,終於有機會一齊衝出香港輕鬆下。

就算依家諗番起,都真係未出發先興奮。「I am ready, I am ready!」

雖然我就出奇地興奮,但女朋友似乎就唔係咁睇。

「我聽日去台灣啦~~會去五日。」

「吓⋯⋯咁快到嘅⋯⋯」

因為之前都有同佢提過,只係估唔到時日太快。

「係呀,我哋一班男仔都等咗好耐喇haha⋯⋯」

「咁我呢~~你唔掛住我㗎?」

「當然掛啦!想帶埋你一齊去添呀!」

「係咪真㗎?」

「好想放你入個行李箱呀!」

「搞錯呀⋯⋯咁對我!」

「講笑咋,等陣食飯見啦~」

飛前要見面 旅程途中多報到

明知道聽日要飛早機,但夜晚始終都會見一見面,直到上機一刻,都仲係緊密聯繫!

「你去到要打畀我㗎!」

「當然會啦!」

而且當時 facetime 同語音通訊仲未發達,大家報平安都係靠漫遊卡,真係講句嘢都要嗱嗱聲!

不過有時旅行玩到得意忘形,返到酒店好夜先記得未睇對方訊息⋯⋯

「哼!又玩到唔記得咗我啦!」

「唔係呀~~剛剛先返到酒店有Wi-Fi咋~~」

雖然會有一啲小脾氣,但其實好快就會冇事。五日旅行好快就過去,嗰時女朋友仲話要第一時間見面,落機就一齊去食飯,但好景不常,真係no more delay !

「佢話因為天氣唔好,要延遲呀⋯⋯」

「吓⋯⋯咁有冇話預期幾點?」

「未確定呀⋯⋯睇佢個勢應該都好夜,不如你唔好等我啦⋯⋯」

「唔得!今晚就要見!」

結果,真係延遲無極限,返到香港已經凌晨三點鐘,而最令我窩心嘅係,佢真係出咗嚟見我。

「好耐冇見喇我哋!」

「哈哈,都係五日啫~~」

「你有得玩就梗係啦,難為我一個人喺香港。」

「所以我買咗手信畀你呀:)」

「算你啦:P」

雖然我哋住得好近,只需要落樓行幾分鐘就到,或者咁樣並唔係咩大驚喜,但女朋友嘅舉動已經令我覺得好感動,嗰一刻雙方嘅感情,亦不知不覺間有所昇華~~~:)

PS: 大家又有冇呢種經歷呢~:)

個人動態:) Ig: hottofuzai
https://www.instagram.com/hottofuzai/
更多文章 fb: 熱豆腐仔
https://www.facebook.com/hothottofu/
.
=====================
歡迎加個人a/c:)
Ho ToFu

下一頁:激嬲女朋友的理由 | 旅行訂錯單人床