上回說到,強國大媽酒店夾萬的另類用法。先不論大家用不用夾萬、放什麼東西進去。其實大家有沒有想過,用酒店的夾萬,真的安全保險嗎?看過不少新聞、聽過不少傳聞,覺得這個夾萬,是名副其實「夾」走你的財物!等集郵我告訴大家為何不要使用酒店的夾萬吧!

01 | 大頭蝦勿用

不知道大家還記不記得,集郵我是不用酒店房內的夾萬!很簡單,因為我覺得自己會遺忘放進去的東西!去歐洲時,我試過腳底放現金!有聽過冇記性的,但又要經常出差的旅遊記者通常都放污糟衫入面,因為怕放夾萬會忘記拎走!

02 | 成個偷走有前科

假如你真的決定要用夾萬,用前也要看清楚個夾萬有沒有用「爆炸螺絲」鎖緊在牆上。上年出過1單新聞,有大陸女星到丹麥工作時,酒店房內的夾萬被整個偷走!專家指,酒店房內的小型夾萬最多不過十多公斤重,一拎就走,所以一定要有「爆炸螺絲」鎖緊在牆上!

03 | 賊仔專揀夾萬落手

逆向思考,放夾萬其實很招搖,擺明貴重才放進去!早幾年法國康城影展,亦有酒店房保險箱失竊嘅事件。除此以外,有醒目的賊仔,扮成中東酋長豪客,在巴黎等地的高級酒店內騙取匙卡,然後光明正大地偷竊!完全是準備充足,有備而偷!

04 | 冇弇雞籠,用萬用密碼即開鎖

早前網友 Joel Leung 入住 北京三里屯通盈中心洲際酒店 (InterContinental Beijing Sanlitun),這間5星級酒店,只要按 「000000」,馬上解碼,同行友人的另一房間夾萬都出現同樣問題。原來是酒店職員懶理客人財物安全,冇更新 factory code,變相只要輸入 「000000」,就是萬用密碼。

05 | 漏洞多多,笨bellboy自動開鎖

朋友 B 曾經入住德國某大型連鎖5星酒店,行去櫃枱都未登記,酒店職員就勁殷勤帶朋友上房。朋友心想酒店真貼心,可以上房辦 check-in 手續,點知一入房,經理立即開夾萬遞上內裏的幾萬歐元!原來職員誤以為朋友 B 是已 checkout 的失主,未經查證就想還失物!如果朋友見財開眼,把錢拿走,失主就認真悽慘了!

06 | 自求多福酒店信唔過!

近近哋,香港也有酒店發生「閉門夾萬失竊案」--有住客放夾萬的貴重物品全數不翼而飛。有專家表示,部分酒店房間的夾萬有後備匙或後備密碼設計,加上不少工作人員都可以出入房間,若管理唔好,容易有保安漏洞,建議住客勿過分倚賴在房間夾萬放貴重財物!

撰文:集郵空姐

歡迎科勞我面書:https://www.facebook.com/facrewcollection/
唔爭在科勞埋我哎豬:https://www.instagram.com/fabeauty_sharing/

下一頁:放呢樣嘢入酒店夾萬,肯定冇人偷!