哈囉!好久不見啦!今日唔同大家講飛機,帶大家去下濕平!仲要係人見人愛嘅日本!每次我去日本,明明喺市區已經買到爆喼,但仍然會提早去機場check-in,為的就是想有多啲時間入禁區啲Duty Free 買嘢! 成田機場 藥妝 就係目標之一!

東京成田機場 算是數一數二多嘢行多嘢買的機場,大部分熱門嘅貨品,都喺機場可以搵到!輕輕咁幫大家格過下價,價錢比市區買貴少少,不過!佢唔計落你行李重量入面(已經入咗禁區,check-in咗)!仲有空港限定嘅貨品,最啱啲未買夠嘅人!

01 |藥妝篇

藥妝貨品算少,只得最基本款的,如果之前因為驚爆喼而冇買,可以喺度買,價錢相差不遠~專櫃貨會多點!要小心管好銀包><!

07

02 | 電器篇

有點令人意外,電器都幾齊下(相比起藥妝),不過價錢貴過市區啊!以 24K Beauty Bar為例,我喺激安買就約 HK$1,100,呢度折咗都貴幾百!大家有心買記得喺市區買~不過都有啲係差唔多價嘅,大家可以參考下~差唔遠嘅,機場買啦,唔使托嚟托去!

06

03 |手信篇

去旅行,最令人頭痕就係買手信!我自己平時都鍾意入咗禁區先買,貪佢方便,同一個地方可以買齊晒~又唔使辛辛苦苦攞去機場,仲要佔行李空間!Royce、Tokyo Banana、白之戀人,呢啲通通都可以買到!識買一定入閘後買!

11