7月11日就34歲的孫慧雪(阿雪),趁入行10周年推出處女寫真《Once》,專登飛去台南墾丁取景,保證人靚景靚!雪雪講明呢本寫真係佢第一本、亦係最後一本寫真,以後唔會再出,仲講明唔係想書展撼?模,只係趁後生影輯靚相留念咁話!

6月出發去墾丁 3日行程20造型

負責攝影的司徒夾帶就透露咗少少拍攝花絮,原來主要拍攝場景除咗墾丁民宿外,出發日期只是今年6月初,3日2夜的行程都頗為急趕:「第一日暴雨,第二日陰,第三日先放晴!」既然要出書,梗係要以最靚一面示人啦!阿雪話臨出發前參考咗過百本寫真,最後決定採用日系風格,襯晒個日本妹形象!

台灣墾丁5個景點入面,總共試足20個造型,據聞當中最激是半裸,不過亦有文青女神同埋校園造型,最近大家都好流行去台灣扮「那些年」拍節目/影寫真?!

景點 01) 蒲頂草原

景點 02) 海漾小木屋民宿

只有一間小木屋約14坪,適合2~4人;民宿遠離人群,距離海漾小木屋車程十分鐘就是海灘。






Haiyan 海漾 小木屋
預約電話:0918-224-659 (WhatsApp)
Email: [email protected]
位置:花蓮縣鹽寮村橄樹腳128號(對面,台11線16.7K, 前往時務必提前半小時告知方便接待)

景點 03) 蘋果咬一口民宿

位置方便,在墾丁大街盡頭,最靚的兩間房坐擁大尖山景色,室內設計有型,房間有不同的歐洲舊傢俬,拍攝取材可以配合唔同造型。





蘋果咬一口民宿
地址︰墾丁路263號
網址︰http://www.facebook.com/kenting.hostel
房價︰淡季$432起/晚、旺季$594起/晚


景點 04) 墾丁夜市

為了配合大食妹與紋身女的造型,也有在街頭拍攝很有台灣味道的造型:



景點 05) 船帆石沙灘

墾丁船帆石風景區位於國家公園境內,沙灘美麗風景本身已經常吸引新人選擇在此拍攝婚紗照,曾經到過的朋友不會迫生。