日本睇櫻花要晨早去霸位,試問時間好寶貴的遊客點夠當地人搶先!連年都去日本睇花,我有個秘密賞櫻基地「さかみ湖プレジャーフォレスト」遊樂場,離東京只係1.5小時車程,唔使霸位唔使爭仲可以一次過睇晒 夜櫻 x燈飾x住小木屋!

東京近郊追櫻日誌

地點︰神奈川県相模原市さかみ湖プレジャーフォレスト

賞櫻日期︰ 2016年4月4日

逗留時間︰一天

交通:「相模湖」站於一號巴士站轉乘巴士至「プレジャーフォレスト前」下車

600萬燈飾x 夜櫻 x花田小木屋

位於神奈川縣的「さかみ湖プレジャーフォレスト」遊樂場,附有露營區及溫泉設施,提供7種不同的露營及木造別墅的住宿設施,好多日本人在櫻花季節來露營賞櫻,日頭在漫山遍野的櫻花下BBQ兼住花田小木屋,到入黑就會入園等睇 夜櫻 亮燈。去年4月初的天氣仍然很冷,到訪當日下着毛毛細雨,體感溫度遠比平均氣溫6-18度低得多,一件羽絨絕對少不了。看櫻花情報,理應在 4月上旬開得燦爛的櫻花,或許天氣太冷的關係,眼見櫻花只開了5成左右!

櫻期: 3月下旬至4月上旬

櫻花量:2,000棵

關東最大夜櫻燈飾

平時睇 夜櫻 ,成日都覺得只是用強光硬把櫻花打得死白,點知號稱「關東最大」 、用上600萬顆燈泡的 夜櫻 燈飾竟然帶來驚喜。長命燈飾橫跨聖誕新年及櫻花季,有光之隧道、光之動物園、光之海、光之天川等超過十個主題的大型燈飾,唔再係得一片慘白,而是將櫻花融入七彩繽紛,最愛正門見到那個富士山,影完睇完浸番個溫泉,幾幸福。

さかみ湖プレジャーフォレスト

地址:神奈川県相模原市緑区若柳1634番地

電話:+81-(0)42-685-1111

開放時間:10:00am-9:00pm (3月18日起9:00am-9:00pm)

入場費:一日全包入場券 成人 3,900円/HK$273、小童  3,100円/HK$217

網址:www.sagamiko-resort.jp

備註: Paddington Bear Campground提供7種不同的露營及木造別墅的住宿設施,由6,800円/HK$476起。

有可以兩手揈揈就入住的特色露營好去處嗎?

不想自備露營用品等準備工夫,想體驗一下郊外露營樂趣的話,可以試一下近年流行的豪華露營Glamping,即看:豪華露營Glamping推介;想專門體驗特色露營車可看特色露營車推介;如想親身體驗一手一腳搭建營帳的樂趣,又擔心營地荒蕪,可以到私人營地,營內附有食水、設備齊全,也有淋浴間及洗手間,即看:懶人露營營地推介

露營需要帶甚麼?第一次露營有甚麼要準備?

露營一般需要營帳、充氣睡墊、電動氣泵、營錘、營燈、水煲、GAS爐…即看露營用品推介