雞,全部都係雞!走入日本便利店,聞到 炸雞 香,每次都要食番盒先捨得走,同好者有冇發現LAWSON呢排出了很多地域限定口味的 炸雞 ?原來是LAWSON為了慶祝「からあげクン」 炸雞 君面世30周年,把全國劃分成12個地區,推出以當地食材做成的限定口味,只在當地發售,想食勻全部就要走遍全國!食唔到都唔使灰心,當中人氣no.1口味「伝説のすた丼屋監修 すた丼味」會在明年1月全國LAWSON都食得到, 炸雞 迷必吃!

最經典 辣味 炸雞 (からあげクンレッド) ‎216円/HK$15

雖然沒有在地域限定榜上,但識食的一定食賣足30年的辣味 炸雞 ,口感夠脆又不油膩,咬下去小心肉汁飛濺燙嘴,辣度唔算強,雞肉和雞皮的比例恰到好處。



人氣3強 地域限定 炸雞

為了慶祝「からあげクン」 炸雞 君面世30周年,LAWSON把全國劃分成12個地區推出當地限定的新口味。特別以17日的平均銷售額作比較,選出當中銷售額最高的人氣no.1,2017年1月在全國LAWSON有得食!

第1位 東京限定 すた丼味 216円/HK$15

必食推介︰4.5

由日式大碗飯專門店「伝説のすた丼屋」監修,本店有賣開 炸雞 ,水準有保證。入口有濃烈的蒜頭及醬油香,好惹味。

第2位 愛知・静岡限定 櫻花蝦味 ‎216円/HK$15

必食推介︰4

以静岡駿河灣產的櫻花蝦做成調味粉,咬落去皮脆多汁,蝦香的鮮味完全融入肉塊,邊食邊想飲番杯啤酒呀!

第3位 埼玉・千葉限定 銚子本醬油味‎ 216円/HK$15

必食推介︰4

江戶時代開始,千葉縣銚子就是醬油釀造業的大本營,滿滿的肉汁中滲出醬油香,好食到停唔到口。

下一頁:超神奇 棉花糖香口膠

最新的日本入境要求詳情?

在入境日本前,建議先用Visit Japan Web完成一部分檢疫手續,便能更快速地入境日本,即睇使用教學,例如註冊步驟及同行家人如何填寫等,以及買定日本電話卡