還記得之前睇韓國人氣綜藝節目《 Running Man 》,見到池石鎮被罰挑戰Sky Jump時真係哇了一聲!全因這個Sky Jump竟然係「肉繩分解」,即沒有綁繩的Bungee Jump,咁同跳樓有咩分別?多得上司軟硬兼施再送我去首爾工作,令我有機會可以親身感受到被人推落街的感覺!在轉車再轉車後,終於到達位於江原道麟蹄郡的Inje Theme Park(인제나르샤파크),當見到約20層樓高「巨塔」的真面目時,就真係既緊張又興奮,本以為可以一躍而下盡情大嗌,想不到原來只是今趟旅程中伏的開始⋯⋯

於248集《Running Man》中,主持人同嘉賓個個都睇到勁驚訝,池石鎮仲玩到嗌晒救命添,誇張到個個睇完片都好想試!

記者實測!真係咁刺激?3秒就玩完!

出發前,個個同事都不停「恐嚇」我,話冇繩Sky Jump 好容易出事,仲話返嚟會畀封利是我定定驚(說好的利是呢)!所以去到當場其實有點縮沙,不過男人面子攸關,惟有頂硬上吧!在極簡單的報名手續下(其實只是付款,連「生死狀」都唔使簽),工作人員便開始簡介整個跳樓程序及注意事項,如要絕對聽從指令,下墜時要擘大個口以防咬脷等,之後便穿上保護背心,短短5分鐘已被推上升降台,過程快到真係連心理都未準備好!

高50米!Sky Jump 收費:每次W31,000/HK$211

升到一定高度時,還未來得及欣賞風景,操作大叔已喝令我要立即「sit down」,EQ低的我當然立即黑面,心諗:「一陣Sky Jump時一定要盡情大嗌發洩我的不滿!」由他倒數三、二、一後,便放開繩索任我自由下墜,正當我準備大嗌時,短短三秒間我竟然已經置身網中,連回彈的機會都沒有,Sky Jump就此結束!講真,我真係一點興奮、一點刺激都感受唔到囉!

三秒「驚心」記錄

穿好裝備又聽完講解,就被工作人員迫我快點上去升降台!

升降台上到一半,我仲可以扮鎮定睇下風景,幾叻!

被人放落去喇!呢個時間已經肉隨砧板上,完全冇得反抗,佢一放手就會向下跌!

放手後一秒,我已經下降了一半距離。3秒後我已經在網中⋯⋯其實我未嗌⋯⋯
工作人員•崔敏浩:「女仔雖然驚,但都會夠膽跳落嚟;男仔反而更細膽,曾經有人喊住叫我唔好放手!」

呢件背心就是唯一保護你的安全衣物,舊不特止,仲有點霉霉爛爛,穿上身時真係有少少擔心。

記得要除下所有配飾,想攞GoPro拍下跳樓英姿?Sorry,天王都冇面畀,一樣say no!

這個升降台只是一個普通鐵架,向上升時仲左右飄搖!

力數廢Park 3大中伏罪狀

之前睇《Running Man》都有去玩澳門旅遊塔的Bungee Jump,真係覺得好刺激!本來今次以為一定會好好玩,點知就出事了,因為整個樂園明顯準備不足,而且宣傳名過於實,立即睇睇這個廢Park有甚麼中伏罪狀!

特派試玩員•Alex:「咪被Sky Jump的外表呃倒,如果你沒有畏高,玩完真係一啲都唔驚!」

罪狀1:呃高度!Sky Jump其實得十層樓高!

網上介紹講到Sky Jump勁刺激,約20層樓跳樓體驗好巴閉,不過記者親身測試後,發現有呃人嫌疑喎!事關升降機並不會升到塔頂最高處,而安全網亦會停在約5層樓高的位置,所以足足呃了10層樓高,難怪3秒就極速玩完吧!

睇畫面,升降台至安全網間其實只有約10層樓高,被騙了!

罪狀2:唔准周圍望!全程只可「仰天長嘯」!

玩Bungee Jump最開心一定係瘋狂rebound時可以欣賞四周美景,不過Sky Jump有一條古怪規矩,就是下墜時只可向上望,雖然我明白同安全有關,但過癮程度認真大減。如果望到藍天白雲都冇咁嬲,因為你全程都只係睇到圖中個塔架⋯⋯

跳樓時,就是只可以看到這個帶有框架的「藍天」。

罪狀3:永不開門的小食店!

經過中伏Sky Jump體驗,一肚火當然想買支水飲令自己平靜番,點知去到小食亭竟然冇開門,再問工作人員,殊不知佢話人手不足冇人看舖!如果你看完介紹還是想繼續挑戰,記得帶定乾糧同水才安心上路吧!

連門口都冇開,實在太過分!

Inje Theme Park(인제나르샤파크)

地址:江原道麟蹄郡麟蹄邑飛鳳路44街81(顯示地圖
電話:+82-(0)33-461-0141
營業時間:10:00am-7:00pm
網址:inje-themepark.com

唔想中伏?附近都有好嘢玩!

看過前頁介紹,當然你仍可跟《Running Man》去體驗Sky Jump 的「刺激」感,不過我會推介挑戰其他極限運動,因為麟蹄郡周邊亦有不少選擇,隨時好玩過Sky Jump!不過要去江原道近郊的麟蹄郡,由首爾出發車程來回要接近6小時,所以記得要預留一整天時間呀!

01. 湖景Bungee Jump

在麟蹄合江亭公園內的Bungee Jump,有63米高,一躍而下時,更可盡覽內麟川的景色,一定夠晒過癮!

咁樣玩先叫跳Bungee Jump嘛!

02. 63米高空彈彈波

嫌Bungee唔夠喉?同場仲有得玩埋Slingshot,不停上下回彈就一定夠晒刺激吧!記得攞埋GoPro,現場任拍唔嬲!

X-Game Resort
收費:Bungee Jump每次KRW60,000/HK$410;Slingshot每次KRW20,000/HK$137
地址:江原道麟蹄郡麟蹄邑合江里211-12(顯示地圖
電話:+82-(0)33-461-5216
營業時間:9:00am-6:00pm
交通:在麟蹄市車站下車後,轉乘的士約20分鐘
網址:www.injejump.co.kr

03. 寺廟中的高空滑索

在百潭寺中更可大玩Zipline,穿梭在大自然之間!玩完1.5公里Zipline,當然要欣賞寺廟中的景色,尤其是石塔及詩歌壁畫。

百潭寺Zipline

收費:每次KRW30,000/HK$245
地址:江原道麟蹄郡北面龍垈里746(顯示地圖
電話:+82-(0)33-462-5565

營業時間:9:00am-6:00pm( 3至11月)
交通:在麟蹄市車站下車後,轉乘的士約10分鐘

如何前往麟蹄郡

乘地鐵2號線到江邊站(강변역), 在4號出口出閘再過馬路,到達東首爾綜合巴士站。

到櫃枱購買到麟蹄市的車票(KRW13,000/HK$89),因不設預約,記得要早一日買票!

購票後,建議到室外候車處等候,因車站沒有廣播,而且非常準時開車!