近排有個朋友喺Facebook晒命,去度蜜月上機時成功升級商務客位,仲有蛋糕送,嗱!唔係話我杜遊珍貪小便宜,不過有著數就真係要八下!

機票想蜜月Upgrade,Agent幫到你?

原來首要條件係買Package或機票時要同Agent講定,之後就要睇睇間Agent有無Say喇,但始終要睇最後check-in時架機的Loading,不過地勤職員都會睇埋閣下衣著,所以如果想Upgrade就咪短褲踢拖,起碼都著條老牛啦!

訂酒店時寫明係Honeymoon,Upgrade機會倍增?

其實機票Upgrade與否都係其次,反而酒店房先緊要吖嘛,好多時大家透過Agent訂房講明Hoenymoon,就算無得Upgrade都會有支香檳送下,如果自己上酒店網訂,一樣可以試下喺「Special Request」入面寫埋。不過都聽過有人為貪著數,去泰國玩時呃酒店話係Honeymoon,結果酒店好好咁Upgrade房又送埋蛋糕同燭光晚餐,但後來意外被職員發現原來二人尚未結婚,佢哋竟然即刻改口話自己係寫「Honeymood」,唔係「Honeymoon」,仲怪職員自己睇錯喎。唉,樹唔要皮,必死無疑;人唔要面,天下無敵。