有些人可能好擔心中東嘅治安,又怕溝通唔到,但幾時做Backpacker都要有冒險精神架啦!同埋有少少冒險嘅旅程先正,不過安全係最重要,何況約旦都好著重旅遊業發展,佢地都會好保護遊客,不過我地當然會小心為上,什麼人都不可盡信。

一直都有個願望係去晒世界七大奇景,今次終於有機會KO多一個(仲差一個係墨西哥),目的地就係迷一般的佩特拉古城,Petra,人稱約旦迷城,老一輩嘅應該會諗起”奪寶奇兵”,後生嘅就一定記得”變形金剛”搵火種果度,果度俾人感覺好神秘,好似有好多秘密隱藏住,我當然一定要親身感受一下。

由約旦首都Amman出發,你可以揀旅遊大巴或者包車(包車就最好經Hostel或Hotel),因為我地會先去Wadi Rum(約旦沙漠)過一晚,所以我地揀左包車,由Wadi Rum過Petra都係半個鐘至一個鐘,我地一早9點就到左Petra,開始我地一日嘅迷城小探險。

由visitor center開始,我個心都好緊張,因為怕見到時會失望嘛,你知電影往往會拍到好超現實架啦,初初的一段路就係一D藏左係岩石入面嘅Tomb(墳墓),不是十分特別,但當你一開始見到The SIQ嘅入口,果種探險feel就出來喇。

The SIQ即係穿入迷城那一條長長窄窄的通道,不過其實一D都唔窄架,夠一架馬車經過,因為古時皇室人員點會行入去吖,而家都會有馬車不時走過接載遊客,有時都幾危險,你又顧慢慢影相,馬車又好似好趕咁,好易同好似差D撞到咁,要小心D。

係The Siq入面行,你會好似有D迷妄,條路彎彎曲曲,睇唔到盡頭,兩邊D岩壁好高,光線有時照到入來,有時照唔到會變得好暗,但這就是我想要看的和感受的。

嘩⋯⋯你只會嘩⋯⋯行到The SIQ盡頭你就只會嘩⋯⋯
穿過The SIQ,那個就是電影出現的鏡頭,我心情好激動架,因為想來好耐,感激大少會支持我,陪伴我,哈哈。
傳說中嘅迷城出現左喇,呢個位就係Petra嘅第一個Highlight - Treasury,好多人一諗起Petra就會諗起呢個畫面,太經典同深入民心,電影又好,旅遊節目又好,見過咁多次都仍然覺得好震憾,就係睇咁多次都只係係mon內面,而且親眼見,好開心呀!我諗我同大少大大話話都影左大半個鐘相,哈哈,到此一遊嘛。

原來呢個Treasury係得個門面,入面係無完成,遊人禁止進入架,因為種種原因(最大機會係無錢),個皇帝係無再繼續起入去,唔講唔知(我地都係睇TLC先知),Treasury係由頂開始,慢慢向下同向內咁鑿,真係想像唔到要幾多人力物力先可以完成,你可以係兩邊隱約見到一級級,就係工匠嘅樓梯,一級一級向下鑿,原塊石由上而下,外到內咁鑿出來,十分利害!叫得七大奇景,點止得個Treasury,過左Treasury,正式進入古城範圍啦!

如果大家係行得慢又或者唔鍾意趕的話,我勸大家可以去兩日Petra,因為整個area真係好大,加上好曬,太陽好猛烈,一日行曬真係有D攰架,入到古城,裡面分左好多個Zone,行到最遠至少有2KM,你仲要預時間回頭呢,所以好好考慮自己體力。

城內建築都係一D玫瑰紅色岩石建築,有露天劇場,有祭壇,有修道院,每一處都好宏偉,色彩又靚,當你走上去祭壇高地時,係高處望,迷城真係好特別,因為你要加D想像,二千年前有這個規模,可想而知這裡有幾繁榮,結果又影左好一大堆相啦!

行到下午4點,其實入面都有D嘢食賣,不過我地都係自己準備左乾糧,入面食物又貴又難食,唔食好過食,好快我地就開始回程,行番出Vistor Center都要成個幾兩個鐘頭架,所以要預番D時間走。總括來講,Petra係值得做世界七大之一,因為真係壯觀的和獨特的。

我都無辦法用文字形容呢個迷城嘅宏偉,只睇相,我諗網上有好多,只可以話俾大家知,呢度係值得你山長水遠,來到無啖好食嘅約旦一睹佢嘅風采,親身感受一下呢度有幾勁。