一到4月就要 美白 ,為夏天準備好,事關黑色素真係好恐怖,一浮出來就搞到皮膚好暗啞,又灰又黃好顯老呀!Miss Sunny去開日本都好羨慕 日本女生 嘅白滑肌,八卦問下同行日本友達,佢即時推介咗兩款 日本女生 愛用 美白 護膚品俾我,話喺日本好hit喎!早兩日行街街時發現萬寧都有得賣,好嘢,以後唔使去日本托喇!

(Presented by AX & 日本豆腐盛田屋)

友達私心推介1號: Shimiace藥用AX打斑膏

係女人都鍾意又白又滑嘅皮膚,一白遮三醜吖嘛!就算皮膚白,但一個唔小心,被紫外線有機可乘,就會面上浮出斑斑,黑色素會影響觀感,搞到皮膚睇落暗啞又顯老,所以真係要好用心去對付黑色素!

日本嘅 美白 護膚品紅遍全球,藥妝店 美白 產品多不勝數,但好多都只係得維他命C同E,抑制功效唔夠強,咁應該揀邊款至好?

友達就私心推介咗Shimiace藥用AX打斑膏!呢款產品採用日本新研發成分ACE製成,佢可以抑制同時排出色素,新嘅色素冇機會形成,再幫你排走舊有黑色素,抑制同時排出,就可以同黑色素講bye-bye!

友達私心推介2號:

重點去完斑,就要均勻下成塊面嘅膚色,皮膚充滿由內而外透出嚟嘅光澤感,咁就perfect喇!不過一般嘅 美白 產品成分較易引起敏感,友達就推介用溫和天然嘅豆腐面膜,唔會刺激到皮膚!呢款日本豆腐盛田屋玉の輿豆腐面膜,採用天然無添加嘅素材作為原料,好似天然食材如乳酪、蜂蜜、蜂王漿,絕對係「食物級」嘅面膜!而且豆腐面膜堅持不添加任何多餘物質,亦絕不含防腐劑、礦物油同色素,連孕婦、敏感肌都用得,就知佢幾天然啦!呢個夏天,白滑皮膚真係靠晒呢盒「豆腐」喇!

Save