再訪東京表參道,這家有「世界一の朝食」之稱的bills,計算下來開業已有三年,人氣仍然堅挺,朝早十點半上到去還見人龍,本來打算放棄,下晝五點Shopping完畢,截返到場再試,結果不用排隊就可以入席咯喎!

由於已經換上晚市Menu,個別早餐已經無得Order,就試試較輕巧的Egg White Omelette(¥1,300/HK$84);漲過荷包的超厚蛋白 奄列 ,好似棉胎一樣包住甜蝦和香草,畫面以外還有泰式醒胃醬汁!

切開之後 奄列 ,甜蝦湧出來!
而蛋白仍是很鬆鬆鬆軟!

食入口,就好似畫面所見,鬆軟得過份!好似食梗梳乎厘一樣!不過就唔太飽肚,老實講蝦粒味道比較失色,反而今次另外叫的蝦堡反而更香更惹味(Sorry,係無相的)!

呢張就係今次bills張Bill,如果有得揀,都係寧願食多次招牌Hotcake!bills 表參道
地址:東京表參道Tokyu Plaza
營業時間:8:30am-11pm(last order 10pm)
網址:bills-jp.net

Ricotta Hotcakes ¥1,400/ HK$91
招牌熱香餅滲著淡淡的芝士味,味覺的享受!